Gratiskampagne giver bonus

Det viste sig, at omkring 1.000 pendlere tog imod tilbuddet og en opgørelse har siden vist, at 20% af dem, også i fremtiden vil køre mere med tog, skriver epn.dk.

 

Salgsdirektør i DSB, Ann-Lise Bach Sørensen er tilfreds med, at så mange har oplevet fordelene ved at benytte togene og hun er overbevist om, at den type kampagne er med til at ændre brugernes opfattelse af DSB.

 

Hun siger til P4 Trekanten, at der har været en lignende kampagne mellem Kolding og Odense, men med knap så fint et resultat.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.