Svenske Hoist Technology lancerer nu en Guest Service Portal, der giver hotellets gæster adgang til oplysninger og tjenester via smartphones eller tablets. Med den nye portal kan hotellet opdatere gæster, når de logger på hotellets WiFi-net.
Guest Service-portalen hilser gæsterne velkommen, når de logger på hotellets WiFi. Hotellet kan også give gæsterne adgang til portalen via Smart TV.
“Vi vil gøre det nemt for gæsterne at logge på og finde de ønskede oplysninger om hotellet under deres ophold. Det vil også være nemt for hotellet at opdatere oplysninger og give mersalg,” siger John Cidh, salgs- og produktchef hos svenske Hoist.
Hotellerne bestemmer, hvilke oplysninger og tjenester, som er tilgængelige via portalen. Det kan være information om tilbud, restaurantmenuer, roomservice, transport information, links til turistinformation og fly.
“Takket være Guest Service Portalen kan hoteller tilbyde gæster informationer og tjenester gennem gæsternes foretrukne udstyr. Prisfastsættelsen skaleres i forhold til antal værelser. Det gør det muligt for mindre hoteller at tilbyde en service, der tidligere var forbeholdt store hoteller,” tilføjer John Cidh.

STANDBY.DK Nyt om rejser

