Handwritten Collection bliver nyt varemærke hos Accor-kæden. PR-foto.

Hotelgigant lancerer nyt varemærke

Den franske hotelkoncern Accor har et nyt mellemklasse-varemærke, Handwritten Collection. Dermed har tre af de største vestlige hotelkoncerner på kort tid alle fået endnu et nyt varemærke.

Accor-koncernen med over 5.300 hoteller og resorts fordelt på 40 varemærker fra luksus til økonomisegmentet i 110 lande verden over, har fået sig endnu et varemærke.

Handwritten Collection er et ”soft brand” i gruppen af mellemklasse hoteller; det er i nærheden...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?