Via sammenlægninger med eksisterende hotelkæder eller direkte overtagelser samt organisk vækst planlægger Steigenberger Group at øge med 700 hoteller i blandt andet Europa indenfor fem år. På billedet åbner et af gruppens varemærker, IntercityHotel, nyt hotel i østrigske Graz. Arkivfoto: Steigenberger Group.

Hotelkæde planlægger kæmpe vækst i Europa

Steigenberger Group, hvis fem varemærker omfatter danske Zleep Hotels, vil på fem år øge med yderligere 700 hoteller. ”Det må omfatte alle lande, også Danmark,” forudser Zleeps direktør.

Deutsche Hospitality, der er moderselskab for Steigenberger Group, har planer om at vokse fra de nuværende 120 eksisterende hoteller i Europa plus 40 i pipelinen, og tilføje yderligere 700 i Europa og Mellemøsten på blot fem år.

Gruppen har i dag kun et af sine...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?