’Hun er bare en ildsjæl’

Gitte Søndergaard.

Gitte Søndergaard.

CHARTERBUREAUER: Sådan karakteriserer Peder Hornshøj i Bravo Tours sin nye kommercielle direktør Gitte Søndergaard, som afløser Stig Bundgaard i stillingen. Han skal tilbage til dokumenthandling i privat firma, mens Gitte skal være med til at styre Bravo Tours fremtid og aflaste topchefen.

Af Ejvind Olesen

”Nej, vi er bestemt ikke i nogen krise, selv om vort resultat ikke bliver så godt som sidste år.” Sådan siger adm. direktør Peder Hornshøj fra Bravo Turs, hvor hans nye kommercielle direktør allerede er tiltrådt med indgangen til august.

”Det kan da godt være, at vores marketing skal have et eftersyn, men der sker ingen ændringer nu og her. Hvad angår bevarelsen af vore programmer på print, fortsætter vi også med sommerprogrammet. Vi ved, at vore kunder sætter stor pris på det.”

”Du har været ude med meddelelse om, at slutningen af juli på det nærmeste var rekord dårlig. Bærer det mod underskud i år?”

”Nej, blot et mindre overskud end sidste år med over 20 mio. kr. i plus på bundlinjen. Vi fik i juli i gennemsnit 400 kr. mindre for hver solgt rejse end sidste år, og det kan da mærkes, når juli er vores største måned.”

”Skal I mere på nettet og mindre på print i jeres markedsføring?”

”Det skal vi diskutere, men jeg tror det ikke. Gitte er en ildsjæl, og hun kommer fra Mediehuset i Herning Folkeblad. Her har de det vel ligesom alle andre blade og magasiner. De tjener penge på print, men bruger meget af tid på nettet. Vi får en masse gode råd med ind i firmaet.”

Ud over sine syv år på Herning Folkeblad har Gitte Søndergaard en diplomuddannelse i ledelse, er bachelor i kommunikation og har læst markedsføring på HD niveau.

’Hun er bare en ildsjæl’

Gitte Søndergaard.

Gitte Søndergaard.

CHARTERBUREAUER: Sådan karakteriserer Peder Hornshøj i Bravo Tours sin nye kommercielle direktør Gitte Søndergaard, som afløser Stig Bundgaard i stillingen. Han skal tilbage til dokumenthandling i privat firma, mens Gitte skal være med til at styre Bravo Tours fremtid og aflaste topchefen.

Af Ejvind Olesen

”Nej, vi er bestemt ikke i nogen krise, selv om vort resultat ikke bliver så godt som sidste år.” Sådan siger adm. direktør Peder Hornshøj fra Bravo Turs, hvor hans nye kommercielle direktør allerede er tiltrådt med indgangen til august.

”Det kan da godt være, at vores marketing skal have et eftersyn, men der sker ingen ændringer nu og her. Hvad angår bevarelsen af vore programmer på print, fortsætter vi også med sommerprogrammet. Vi ved, at vore kunder sætter stor pris på det.”

”Du har været ude med meddelelse om, at slutningen af juli på det nærmeste var rekord dårlig. Bærer det mod underskud i år?”

”Nej, blot et mindre overskud end sidste år med over 20 mio. kr. i plus på bundlinjen. Vi fik i juli i gennemsnit 400 kr. mindre for hver solgt rejse end sidste år, og det kan da mærkes, når juli er vores største måned.”

”Skal I mere på nettet og mindre på print i jeres markedsføring?”

”Det skal vi diskutere, men jeg tror det ikke. Gitte er en ildsjæl, og hun kommer fra Mediehuset i Herning Folkeblad. Her har de det vel ligesom alle andre blade og magasiner. De tjener penge på print, men bruger meget af tid på nettet. Vi får en masse gode råd med ind i firmaet.”

Ud over sine syv år på Herning Folkeblad har Gitte Søndergaard en diplomuddannelse i ledelse, er bachelor i kommunikation og har læst markedsføring på HD niveau.