’Hun er bare en ildsjæl’

Gitte Søndergaard.

Gitte Søndergaard.

CHARTERBUREAUER: Sådan karakteriserer Peder Hornshøj i Bravo Tours sin nye kommercielle direktør Gitte Søndergaard, som afløser Stig Bundgaard i stillingen. Han skal tilbage til dokumenthandling i privat firma, mens Gitte skal være med til at styre Bravo Tours fremtid og aflaste topchefen.

Af Ejvind Olesen

”Nej, vi er bestemt ikke i nogen krise, selv om vort resultat ikke bliver så godt som sidste år.” Sådan siger adm. direktør Peder Hornshøj fra Bravo Turs, hvor hans nye kommercielle direktør allerede er tiltrådt med indgangen til august.

”Det kan da godt være, at vores marketing skal have et eftersyn, men der sker ingen ændringer nu og her. Hvad angår bevarelsen af vore programmer på print, fortsætter vi også med sommerprogrammet. Vi ved, at vore kunder sætter stor pris på det.”

”Du har været ude med meddelelse om, at slutningen af juli på det nærmeste var rekord dårlig. Bærer det mod underskud i år?”

”Nej, blot et mindre overskud end sidste år med over 20 mio. kr. i plus på bundlinjen. Vi fik i juli i gennemsnit 400 kr. mindre for hver solgt rejse end sidste år, og det kan da mærkes, når juli er vores største måned.”

”Skal I mere på nettet og mindre på print i jeres markedsføring?”

”Det skal vi diskutere, men jeg tror det ikke. Gitte er en ildsjæl, og hun kommer fra Mediehuset i Herning Folkeblad. Her har de det vel ligesom alle andre blade og magasiner. De tjener penge på print, men bruger meget af tid på nettet. Vi får en masse gode råd med ind i firmaet.”

Ud over sine syv år på Herning Folkeblad har Gitte Søndergaard en diplomuddannelse i ledelse, er bachelor i kommunikation og har læst markedsføring på HD niveau.

’Hun er bare en ildsjæl’

Gitte Søndergaard.

Gitte Søndergaard.

CHARTERBUREAUER: Sådan karakteriserer Peder Hornshøj i Bravo Tours sin nye kommercielle direktør Gitte Søndergaard, som afløser Stig Bundgaard i stillingen. Han skal tilbage til dokumenthandling i privat firma, mens Gitte skal være med til at styre Bravo Tours fremtid og aflaste topchefen.

Af Ejvind Olesen

”Nej, vi er bestemt ikke i nogen krise, selv om vort resultat ikke bliver så godt som sidste år.” Sådan siger adm. direktør Peder Hornshøj fra Bravo Turs, hvor hans nye kommercielle direktør allerede er tiltrådt med indgangen til august.

”Det kan da godt være, at vores marketing skal have et eftersyn, men der sker ingen ændringer nu og her. Hvad angår bevarelsen af vore programmer på print, fortsætter vi også med sommerprogrammet. Vi ved, at vore kunder sætter stor pris på det.”

”Du har været ude med meddelelse om, at slutningen af juli på det nærmeste var rekord dårlig. Bærer det mod underskud i år?”

”Nej, blot et mindre overskud end sidste år med over 20 mio. kr. i plus på bundlinjen. Vi fik i juli i gennemsnit 400 kr. mindre for hver solgt rejse end sidste år, og det kan da mærkes, når juli er vores største måned.”

”Skal I mere på nettet og mindre på print i jeres markedsføring?”

”Det skal vi diskutere, men jeg tror det ikke. Gitte er en ildsjæl, og hun kommer fra Mediehuset i Herning Folkeblad. Her har de det vel ligesom alle andre blade og magasiner. De tjener penge på print, men bruger meget af tid på nettet. Vi får en masse gode råd med ind i firmaet.”

Ud over sine syv år på Herning Folkeblad har Gitte Søndergaard en diplomuddannelse i ledelse, er bachelor i kommunikation og har læst markedsføring på HD niveau.

x

Læs Også

TUI Danmark skal have ny pressechef

PEOPLE: Efter tre år som pressechef og konstitueret kommunikationschef forlader Nikolai Johnsen jobbet.

Norwegian ændrer koncernledelsen

Geir Karlsen er ansat som ny finansdirektør, CFO i Norwegian. Han kommer fra stillingen som Group CFO i det britiske shippingselskab Navig8 Group og har bred erfaring fra børsnoterede selskaber inden for shipping og offshore.

Naviairs direktør hædret med fransk orden

Naviairs adm. direktør, Morten Dambæk, er udnævnt til ridder af den franske orden, Ordre National du Méure du Mérite.

60 års fødselsdag

Salgsdirektør Per Ankær, MCI, fylder mandag den 18. december 60 år og kan samtidig fejre 40 års jubilæum i ’hospitality’ sektoren.

Fra Dansk Erhverv til Esbjerg Erhvervsudvikling

Susanne Nordenbæk er ansat som direktør for Esbjerg Erhvervsudvikling. Hun kommer fra stillingen som chef for Turisme- og Oplevelsesøkonomi i brancheorganisationen Dansk Erhverv. Hun afløser Tom L. Nielsen, der går på pension.

Ny økonomichef hos MCI

Kongres og eventbureauet MCI har ansat Stellan Eriksson som økonomichef. Han kommerfra en stilling som økonomichef i mediatechselskabet Strossle.