London Eye endnu bedre

Den seneste investering includerer en såkaldt 4D biografoplevelse, som de besøgende kan opleve inden deres ’flyvetur’ med ’The Eye’. Oplevelsen omfatter London set fra luften med 3D teknologi, hvor 4D tilfører oplevelsen fornemmelsen af vind, sne og lugte, som får den besøgende til at føle, at man er personligt til stede – for eksempel ved hovedstadens nytårsfyrværkeri.

Indgangsområdet til London Eye er blevet moderniseret og attraktionen har fået nyt brand og vil for fremtiden blive omtalt som The Merlin Entertainments London Eye.

Merlin indtager i dag positionen som verdens næststørste virksomhed med hensyn til forlystelsesparker og attraktioner. Gruppen driver 59 attraktioner, se hoteller og to feriebyer fordelt på 13 lande og har årligt 35 millioner gæster, hvilket kun overgås af Disney.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.