Marriott International lancerer Fairfield by Marriott i Europa

(SPONSORERET ARTIKEL): Marriott International, verdens foretrukne rejsevirksomhed, lancerer nu Fairfield by Marriott i Europa.

(SPONSORERET ARTIKEL): Fairfield er kendt som et succesfuldt hotelkoncept og er det næststørste af Marriott Internationals brands målt på antallet af hoteller – og det vokser stadig med imponerende hast. Fairfield har flere end 1.100 åbne hoteller på globalt plan, og der er over 400 nye hoteller på trapperne; dette gør Fairfield til et anerkendt og betroet brand, som er kendt og elsket af gæster verden over. Vores prototype er designet til at levere speed to market og en effektiv driftsmodel, og den innovative prototype gør det muligt for hotelejere at skræddersy hvert enkelt hotel til det lokale markeds unikke behov.

Satya Anand, Marriott International President for Europe, Middle East & Africa, udtaler ifm. lanceringen: “Fairfield repræsenterer en spændende mulighed for at udvikle et hotel i upper-midscale-segmentet, som støttes af Marriott Internationals førende operationelle og indtægtsgenererende systemer. Fairfield-hoteller er finansielt konkurrencedygtige at bygge og drive, og de leverer konsistent kvalitet for vores gæster og bevist værdi for vores ejere.”

Fairfield by Marriott – velkommen til skønheden i det enkle
I de tidlige 50’ere opdagede John Willard og Alice Marriott Fairfields rolige og fredfyldte skønhed, og ejendommen forvandlede sig hurtigt til et landligt fristed, der gav familien mulighed for at leve et enkelt, uforstyrret liv. Fairfields naturskønne omgivelser og styrkende energi samt familiens store gæstfrihed betød, at Fairfield også blev det perfekte sted for deres gæster at slappe af og nyde livet i gode venners lag. De mange glædelige oplevelser inspirerede Marriott-familien til at omdanne Fairfield til et hotel, der åbnede i 1987 og byggede på familiens kerneværdier: varme, familie, komfort og enkelhed. Den dag i dag afspejles disse værdier stadig i Fairfield by Marriotts varme og venlige service; og derudover sikrer Fairfield Guarantee, at alle gæster kan se frem til en enkel, ubesværet og stressfri oplevelse med hvert eneste ophold.

En moderne designfilosofi, der indbyder til ro og afslapning
Fairfields prototype er designet med stor omhu og er nøje udtænkt til at passe til det europæiske marked og til at levere et produkt, der er nemt at bygge, fremsynet og tilpasningsdygtigt. Fairfields designstil er enkel, tidløs og moderne. Det kombinerer ubesværet afslapning og effektivt hoteldesign, som trækker tråde til klassisk design og den storslåede natur, med en moderne og beroligende nordeuropæisk æstetik.

Gæsteoplevelsen
Fairfield byder gæster velkommen med venlig service og behagelige omgivelser. Dette giver dem fleksibilitet til at arbejde, slappe af og nyde et tiltrængt pusterum, mens de er på farten.

  • En signatur velkomstvæg giver et roligt og indbydende førstehåndsindtryk, og receptionen sikrer vores gæster en behagelig oplevelse ved ankomst.
  • Social Market-konceptet tilbyder et lækkert udvalg af kolde mad- og drikkevarer; udvalgte hoteller byder også på varme à la carte-retter.
  • Et gratis og sundt udvalg af morgenmad sikrer en god og nærende start på dagen.
  • Den rummelige lobby er et multifunktionelt rum med indbydende møbler, der giver et afslappet værested fra morgen til aften.
  • Udvalgte hoteller byder på et velindrettet fitnesscenter, der giver gæster mulighed for at opretholde deres træningsrutine.
  • Gæster har adgang til et strygerum med to strygejern og strygebræt samt en tøjdamper.
  • The Market er en døgnåben kiosk, der giver gæster øget valgfrihed og tilføjer en ekstra indtægtskilde for hotellet.

Kontakt vores Development Team

Hvis du gerne vil vide mere om denne spændende mulighed, så klik her: FairfieldGlobalExpansion.Com

 

Udarbejdet af Fairfield by Marriott. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold.