Fra paskontrollen i Københavns Lufthavn – arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Ny analyse: Kunder bliver også skuffede over premiumflyselskaber

Det er ikke kun lavprisflyselskaberne, som af passagererne får lave bedømmelser for at kompensere. En ny undersøgelse viser, at flere premiumselskaber også kan skuffe.

Når passagerer sætter sig ind i flyet, så kan premiumselskaberne skuffe lige såvel som lavprisselskaberne. Sådan lyder det fra selskabet Flightright, som i Danmark ejer selskabet Flyhjælp.

Flightright laver undersøgelsen blandt de 20 største flyselskaber i Europa...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?