Ny kommunikationschef for Scandic Danmark

Stillingen er nyoprettet og understøtter Scandics satsning på strategisk kommunikation. Anette Larsen har været 15 år hos Scandic, de sidste fem år som marketingchef og PR-ansvarlig.

 

Med udnævnelsen af Anette Larsen til kommunikationschef for Scandic Danmark sætter Nordens største hotelkæde en streg under ambitionen om at være en professionelt kommunikerende organisation. Med den nye funktion bliver der sat endnu større fokus på kommunikationen til samarbejdspartnere, kunder, presse og offentligheden:

 

”Vi ønsker at skabe klart billede af, hvad man kan forvente sig af Scandic, kommunikation er et værktøj, der effektivt understøtter implementeringen af vores forretningsstrategi og styrker dialogen med vores kunder og omverdenen. Anette kender Scandic som sin egen bukselomme, og derfor er hun den helt rette til dette job,” siger adm. direktør for Scandic Danmark, Jens Mathiesen.

 

Selv siger Anette Larsen: ”Scandic er mit hjerteblod, og jeg er stolt over at skulle stå i spidsen for kommunikationen både lokalt og nationalt. En af mine kæpheste er, at effektiv og troværdig kommunikation skal funderes i den enkelte medarbejder, og derfor er jeg særlig optaget af at inddrage samtlige medarbejdere i organisationen.”

 

Privat bor Anette Larsen i københavnsområdet med den kendte tv-kok og komponist James Price.

 

Scandic – Danmarks største hotelkæde investerer i år trecifret millionbeløb i sine hoteller – næste forår åbner kædens 24. hotel i landet, i Aarhus.
Sidste år udlejede Scandic over en million hotelværelser i Danmark.

Skrevet af Henrik Baumgarten