Ny kundeambassadør hos DSB

Lone Fruerskov Andersen.

Lone Fruerskov Andersen starter den 1. august som DSB’s nye kundeambassadør. Hun har i et år har stået i spidsen for Passagerpulsen under Forbrugerrådet Tænk.

”Med valget af Lone Fruerskov Andersen får DSB en kundeambassadør, der har professionel erfaring i at arbejde med borgerbetjening og kundeforhold. Den erfaring får DSB nu gavn af i vores arbejde med at forbedre forholdene for kunderne,” siger adm. direktør Flemming Jensen.

Desuden har Lone Fruerskov Andersen erfaring fra arbejde i et politisk system, da hun har haft forskellige jobs i centraladministrationen og i Folketinget.

Ambassadøren kan ud fra sine undersøgelser komme med anbefalinger og pege på indsatsområder for tiltag, som DSB kan gennemføre for at forbedre kundetilfredsheden.

Kundeambassadøren er en uvildig funktion i DSB, der refererer direkte til DSB’s adm. direktør.

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.