Ny workshop med service-ambassadører

serviceambassadører, workshop oktober 2015TURISME: Initiativ, innovation og idérigdom skabte stærk bro til den danske hotel- og turismebranche ved helpahead.dk’s seneste workshop.

Helpahead.dk’s workshop sidste uge på First Hotel Kong Frederik ved Rådhuspladsen i København skabte jobs og nye netværk i rejsebranchen. 30 pct. af de nyuddannede serviceambassadører har allerede fundet vej ind på arbejdsmarkedet og dialogen fortsætter.

Hotelbranchen var stærkt repræsenteret blandt de deltagende virksomheder ved workshoppen sidste uge, hvor bl.a. Zleep Hotels var hurtig til at få besat ledig stilling.

Helpahead.dk havde sidste uge sin 11. workshop – denne gang med Service på dagsordenen. Tivolis nye Customer Experience Manager Charlotte Kling Petersen talte om ”mavefornemmelsen” som et bevis på den gode oplevelse.

Fra Tanke til handling – Forvent en forvandling!, lød et Serviceambassadør motto. Dagen talte godt 70 deltagere som undervejs arbejdede i grupper med den at drøfte hvilke fem serviceegenskaber der er vigtigst, at afspejle og efterleve i alle situationer i mødet med kunden eller gæsten.

Christian Brauner, ServiceLovers præsenterede sin nye APP, hvor medarbejdere kan blive anerkendt for deres gode service gennem ”digitale drikkepenge”.

Hos Helpahead.dk bygger bro mellem branchen og de mange nye Service Ambassadører, der gerne vil styrke den danske servicebranche. I løbet af seks ugers intensiv kursusforløb, lægges der vægt på innovative oplevelser og fagets klassiske dyder såsom service, kommunikation, kunderelationer og kulturforståelse. Mere end 300 kandidater kan i dag benytte titlen Service Ambassadør.

Se mere på hjemmesiden helpahead.dk, herunder hvordan man kan rate den seneste workshop.