REJSEBUREAUER: Af en omsætning på 1,5 milliarder kroner leverer Kilroy-koncernen et resultat før skat på 48 millioner kroner. Samtidig er der investeret i udvikling af koncernens forretningsområder og varemærker.
Kilroy-koncernens kunder og dens muligheder for at få fortsat udvikling tiltrækker.
Således åbnede Kilroy-butik i Aarhus i 2014, i Haag (Holland) i starten af 2015 og i Gent (Belgien). Samtidig med butikken i Gent etableres selskabet Kilroy Belgium.
Også Jysk Rejsebureau har åbnet en ny butik i starten af 2015 – denne gang i København.
I løbet af 2014 og starten af 2015 har koncernen endvidere øget sin ejerandel i finske Frank til 49%. Frank er etableret af de finske studenterforeninger med henblik på at sikre særlige fordele for de studerende, herunder de nyeste løsninger til betalinger og andre services på campus. Investeringen i Frank skal ses som et led i koncernens overordnede interesse for at udvikle fordelsprogrammer for studerende.
Koncernen forventer, at 2015 bliver et udfordrende år, men at der stadig er plads til fortsat positiv udvikling. Fremadrettet vil der således fortsat blive fokuseret på specialkompetence inden for nicheområder samtidig med at der sikres stordriftsfordele på områder som indkøb, økonomi og teknologi.
Kilroy-koncernen med 336 medarbejdere driver virksomhed i Belgien, Danmark, Finland, Holland, Island, Norge og Sverige.