RateHawk, en online B2B-platform til booking af hoteller, flybilletter og transfers, lanceres på dansk, svensk, norsk og finsk. Her er søgesider, hotelprofiler og bookingbekræftelser.
RateHawk skriver i en pressemeddelelse, at man støtter sine partnere i rejsebranchen med ”et smidigt og intuitivt workflow uden sprogbarrierer,” – platformen er foreløbig tilgængelig på 32 sprog.
Darya Romanova, Head of Business Development Baltics & Nordics hos RateHawk, siger: ”Vi får positiv feedback på vores platform fra branchefolk, som synes, at RateHawk er praktisk, at brugerfladen er intuitiv, og at udbuddet er omfattende. Med vores produkt tilgængeligt på flere nordiske sprog, er vi nu endnu bedre rustet til at imødekomme de specifikke krav fra rejsebureauerne på det nordiske marked.”
RateHawk har ifølge egne oplysninger foreløbig over 500 partnere i Norden, oplyses det.
RateHawk var med på sidste måneds PATA Denmark World Wide Workshops i Aarhus og København og er i begyndelsen af december deltager ved Travel News Market i Sverige, hvor man vil fremvise sine seneste innovationer inden for B2B-rejseløsninger, oplyses det.
Kontorer verden over
RateHawk blev lanceret i 2016 og beskæftiger over 500 medarbejdere på verdensplan på sine kontorer i Singapore, London, Berlin, Milano, Lissabon, Warszawa, Dubai, Limassol og Wilmington. Udover en webplatform, tilbyder RateHawk også en mobilapp.
Selve RateHawk er en B2B-bookingplatform udviklet af det Dubai-baserede firma Emerging Travel Group, som tilbyder hoteller, flybilletter, transfers, biludlejning og andre rejserelaterede tjenester, står der i pressemeddelelsen.
Her står der også, at RateHawk tilbyder sine kunder 2,6 millioner hoteller og andre indkvarteringstyper fra over 100.000 ejendomme, der er indgået kontrakt med direkte og 280 grossister, flybilletter fra over 400 flyselskaber og transfers i over 150 lande.
Relaterede artikler:
Ny dansk rejsebrancheplatform er inspireret af datingsites