Papirfabrikken når nye højder

Direktør Egon Klitgaard siger:

 

”Det tager lang tid at fået et hotel i denne liga op at køre – og det gælder hele vejen rundt! Økonomi, personale og produkttilpasning. Vi har økonomisk hvert år bevæget os et par trin op ad stien og havde i 2006 vores første break-even. I 2007 glæder vi os over et pænt og positivt bundlinie-resultat. Med en omsætning der er vokset fra knap 30 millioner til 33,5 har vi fået det rigtige set-up og fundet vores plads på markedet”

 

Visionen er ifølge direktøren at gøre stedet til ’Verdens mest trendsættende papirfabrik’. Målsætningen er, at Radisson SAS Hotel Papirfabrikken skal være områdets bedste hotel med service, mad og atmosfære i meget høj klasse. Med indvidelsen af de sidste 14 af de i alt 100 værelser i slutningen af 2007, mener vi, at have sat de perfekte rammer for, at kunne øge fremgangen yderligere i 2008 slutter Egon Klitgaard.

Skrevet af web-redaktionen