Årets konferencecenter kåret

Kunderne vurderer bl.a. centrene på den personlige service, om de holder, hvad de lover og på det generelle service- og kvalitetsniveau for betjening, mødefaciliteter, IT-udstyr, værelser, rengøring og forplejning. Hotelchef Anne Mette Kirk Andersen på Skanderborg Kursus- og konferencecenter er stolt over titlen: ”Vi har kun været medlem siden 2006 og føler ikke, vi har gjort nogen ekstraordinær indsats for titlen. Så noget tyder på, at det, vi præsterer i hverdagen værdsættes af vores kunder. Hvis jeg skal fremhæve noget, som jeg tror gør en stor forskel, så er det, at vores personale er glade for deres arbejdsplads og har en god indbyrdes omgangstone, og det smitter af på kunderne”:  Direktør i Danske Konferencecentre Leif Christiansen fortæller, at fire andre centre også lå meget højt i kundernes vurdering og kandiderede til titlen. Det var Odder Parkhotel, Bautahøj Kursuscenter, Sinatur Gl. Avernæs og HK-kursuscentret Klinten.

Skrevet af web-redaktionen