Lavprisselskabet har opdateret processen med ændringerne for de 18.000 flyafgange mellem november og marts, hvor 97% af kundernes refusioner eller ombookninger nu er gennemført.
Ryanair opfordrer de resterende kunder til at tage kontakt til flyselskabet så hurtigt som muligt.
For september og oktober aflysningerne har alle 315.000 kunder modtaget e-mail og over 313.000 ombookninger eller refusioner (99,4%) er blevet behandlet. De resterende 2.000 kunder har endnu ikke kontaktet Ryanair
For ændringer i vintertrafikprogrammet har alle 400.000 kunder modtaget e-mail og over 384.000 ombookninger eller refusioner (96%) er blevet behandlet. De resterende 16.000 har endnu ikke kontaktet selskabet.
Ryanairs Kenny Jacobs: “Vi har nu behandlet 96% af anmodningerne om refusioner eller ombookninger fra kunder, der er ramt af vores vinterplanlægningsændringer, og vi opfordrer de resterende 16.000 til at kontakte os så hurtigt som muligt”.