SAS følger op på HBT-succes

Kampagnen følges op med en forbedret HBT side og en ny SAS Crew Guide specielt rettet mod det homofile marked. Crew Guiden havde Hollywood-premiere sidste uge. Det seneste år har SAS desuden vundet flere internationale priser for sin satsning på HBT.

”Vi lancerede ’Love is in the air’, en kampagne som blev afsluttet med verdens første homofile og lesbiske bryllup i luften, fordi vi lå efter voree konkurrenter i forhold til at tiltrække HBT rejsende. Da kampagnen nåede 150 millioner mennesker over hele verden og mere end 550.000 unikke besøgende på Love hjemmesiden, havde vi positioneret os som et af verdens bedste flyselskaber blandt en af de mest købestærke og loyale kundegrupper”, sier Anders Lindström, PR-chef i SAS.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.