SAS har 2,9 mio. bonuskunder

"I dag tager vi et stort skridt videre frem mod at blive et af verdens bedste bonusprogrammer. Vi kan nu give vores kunder en oplevelse af en langt højere grad af selvbestemmelse og fleksibilitet med deres opsparede points."

 

Sådan siger Per Møller Jensen. chef for Eurobonus og marketing i SAS i anledning af langt friere regler end hidtil for brug af bonuspoints blandt de 2,9 mio. bonuskunder i flyselskabet.

 

SAS er nu et af de første flyselskaber i verden, der gør det muligt at købe enkeltrejser med point. Samtidig kan medlemmerne vælge mellem alle sæder om bord – uanset klasse – og betale med point helt frem til afgang. Tidligere har der været begrænsning på antallet af pladser. Det er nu altså muligt at booke sit favoritsæde med point.

 

"Intet andet selskab tilbyder de loyale kunder en sådan fleksibilitet og smidighed, som SAS gør. Det er de største forbedringer siden programmet blev lanceret i 1992," siger Per Møller Jensen.

 

Skrevet af redaktionen