Selvbetjenings bagage-drop i CPH

Bagtag_TOP”Størstedelen af vores passagerer checker selv ind på internet, mobil eller en af de 83 selvbetjeningskiosker i lufthavnen, og muligheden for selv at printe og montere bagagemærker og aflevere bagagen direkte på bagagebåndet speeder hele turen gennem lufthavnen op,” siger Marie-Louise Lotz, passagerchef i Københavns Lufthavn.

”Samtidig viser vores passagerinterviews, at de rejsende foretrækker ’gør-det-selv’-løsninger, så den selvbetjente bagage-drop løsning giver os forventninger om endnu højere passagertilfredshed.”

Københavns Lufthavn vil tage den selvbetjente bagage-drop løsning i brug sidst på året. Der bliver opsat otte bagage-drops i Terminal3 og fire i Terminal2, i første omgang forbeholdt rejsende hos SAS og Norwegian.

“Det er afgørende, at Københavns Lufthavn fortsat finder løsninger, der reducerer omkostningerne for vores kunder, flyselskaberne, samtidig med, at passagerne får større indflydelse på den samlede rejseoplevelse,” siger Steve Tarbuck, Business Development Manager i Københavns Lufthavn.