Der bliver travlt på skisportsstederne den kommende sæson. (Foto: Skinetworks)

Skirejsekoncern har sat markedsføring på pause

Det går så stærkt med at sælge skirejser, at Danmarks største skirejsekoncern har valgt at indstille markedsføringen for at kunne følge med. Der er et opsparet behov for at komme ud på ski, fortæller direktør.

Sommerferien er knap nok slut, før det er tid til at begynde at tænke på skiferien. Sådan plejer det at være, og sådan er det også i år.

Det bekræfter Bjarke Hansen, direktør i og medejer af Primo Tours-koncernen, der sidste år gik ind på markedet for...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?