Star Tour øger omsætningen

I samme periode steg antallet af kunder med 6% og TUI Nordic gruppen, som Star Tour er en del af, kom samlet ud med sit bedste resultat nogensinde – resultatet voksede med 24% til 621 millioner svenske kroner.

 

”Star Tour fastholder en tilfredsstillende indtjening på 69,7 mio. kr. efter skat på trods af skyhøje brændstofpriser. Vi har præsteret et godt resultat blandt andet fordi, vi er den største udbyder af rejser til Thailand, hvor vi opererer med egen jumbojet i vintersæsonen, og så har vi haft en all time high juli måned i år, hvor vi er specielt stærke på Cypern, Kreta, Italien og Tyrkiet”, siger adm. direktør Birthe Madsen.

 

Star Tours salg af rejser til Thailand havde en vækstrate for regnskabsåret på 112%. Samtidig har selskabet

slået sin egen rekord med hensyn til antallet af kunder på sine egne Blue Produkter. 35% af kunderne valgte et Blue produkt i 07/08.

 

TUI Nordic består af Fritidsresor, Star Tour, Finnmatkat, TUI Fly Nordic, TEMA og Nazar.

 

Skrevet af Flemming Juul