Sådan fungerer den nye AI-assistent. (Foto: Sembo | PR)

Stena Line-rejsebureau lancerer kunstig intelligens

Fremover kan kunderne blive assisteret af kunstig intelligens, når de bestiller rejser hos et af de rejsebureauer, som Stena Line ejer. ”Vi har store forhåbninger,” siger koncernchef om teknologien.

Teknologien har været længe undervejs, men særligt det seneste halvandet år har udviklingen inden for kunstig intelligens – også benævnt som artificial intelligence (AI) – for alvor taget fart.

Det har blandt andet været foranlediget af, at den såkaldte...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?