Stena Line søsætter ny salgs- og markedschef i Danmark

Thomas Christiansen, Stena Lines nye salgs- og markedschef i Danmark.

Thomas Christiansen, Stena Lines nye salgs- og markedschef i Danmark.

REDERIER: Stena Lines nye salgs- og markedschef i Danmark skal bl.a. fortsætte rederiets kamp mod lavprisflyselskaberne.

”Stena Line skal have endnu større fokus på online-delen, herunder priserne,” siger 42-årige Thomas Christiansen, rederiets nye salgs- og markedschef i Danmark.

Han har overtaget stillingen i Frederikshavn efter Carsten Kruse, som – med base i Gøteborg – er blevet rederiets skandinaviske rejsechef. Stena Line er i gang med en større reorganisering, og i enden af den kommer der billigere rejser til forbrugerne. Dermed tager Stena Line kampen op med lavprisflyselskaberne, som rederiet de seneste år har tabt passagerer til.

”Vi har en ændret konkurrencesituation, som gør, at man som udbyder af et rent transportprodukt og et oplevelseskoncept skal være ekstremt klar i sine muligheder og budskaber for at fange kundens opmærksomhed. Det skal være billigere at rejse med Stena Line, uden at det går ud over kvalitet og sikkerhed. Vi skal desuden udvikle nye koncepter, ” siger Thomas Christiansen.

Han kommer senest fra stilling som marketingschef i online-bureauet DTF Travel, som det seneste halve år har sorteret under Stena Line Travel Group.

Stena Line har 22 færgeruter i Skandinavien, omkring Storbritannien og i de baltiske lande. Den samlede flåde består af 37 færger. I 2011 rejste over 14,7 mio. passagerer med koncernens færger, der transporterede 3,1 mio. biler. Samlet har rederiet 6.000 medarbejdere, heraf ca. hundrede i Danmark.

Stena Line søsætter ny salgs- og markedschef i Danmark

Thomas Christiansen, Stena Lines nye salgs- og markedschef i Danmark.

Thomas Christiansen, Stena Lines nye salgs- og markedschef i Danmark.

REDERIER: Stena Lines nye salgs- og markedschef i Danmark skal bl.a. fortsætte rederiets kamp mod lavprisflyselskaberne.

”Stena Line skal have endnu større fokus på online-delen, herunder priserne,” siger 42-årige Thomas Christiansen, rederiets nye salgs- og markedschef i Danmark.

Han har overtaget stillingen i Frederikshavn efter Carsten Kruse, som – med base i Gøteborg – er blevet rederiets skandinaviske rejsechef. Stena Line er i gang med en større reorganisering, og i enden af den kommer der billigere rejser til forbrugerne. Dermed tager Stena Line kampen op med lavprisflyselskaberne, som rederiet de seneste år har tabt passagerer til.

”Vi har en ændret konkurrencesituation, som gør, at man som udbyder af et rent transportprodukt og et oplevelseskoncept skal være ekstremt klar i sine muligheder og budskaber for at fange kundens opmærksomhed. Det skal være billigere at rejse med Stena Line, uden at det går ud over kvalitet og sikkerhed. Vi skal desuden udvikle nye koncepter, ” siger Thomas Christiansen.

Han kommer senest fra stilling som marketingschef i online-bureauet DTF Travel, som det seneste halve år har sorteret under Stena Line Travel Group.

Stena Line har 22 færgeruter i Skandinavien, omkring Storbritannien og i de baltiske lande. Den samlede flåde består af 37 færger. I 2011 rejste over 14,7 mio. passagerer med koncernens færger, der transporterede 3,1 mio. biler. Samlet har rederiet 6.000 medarbejdere, heraf ca. hundrede i Danmark.

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.