Bravo Tours’ direktør, Peder Hornshøj, i midten, og kommerciel direktør Gitte Søndergaard, i blåt, med nogle af de nyeste medarbejdere. PR-foto: Bravo Tours.

Stor dansk rejsearrangør overvejer nyt salgskontor

Det er “ikke utænkeligt,” at Bravo Tours igen får salgskontor i København, siger direktøren, der forventer at sælge 20.000 flere rejser i år end sidste år. Stigende priser har gjort rejserne dyrere.

Bravo Tours sælger cirka 70 procent af sine rejser online, resten er primært via telefonen, mens den sidste del købes af kunder, der besøger det foreløbig eneste salgskontor, på hovedkontoret i Herning.

Men nu åbner Peder Hornshøj, Bravo Tours’ administrerende...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?