Small Danish Hotels vil med sin kommende nye markedsføringsstrategi blandt andet appellere til yngre generationer, de nye kundegrupper. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Stor hotelkæde vil have stærkere markedsprofil

Small Danish Hotels bruger millioner på markedsføring. Nu har SDH hyret nyt bureau. ”Alle virksomheder har behov for at sikre tidssvarende kommunikation til målgrupperne,” siger SDH’s direktør.

Med foreløbig 65 medlemmer i form af kroer, slotte, badehoteller, herregårde og hoteller i hele Danmark, er samarbejdsorganisationen Small Danish Hotels den største hotelkæde i Danmark.

Nu vil Small Danish Hotels forstærke sin markedsprofil, siger Finn Kræfting,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?