Rejsende i Frankfurt Lufthavn. (Foto: Fraport AG | PR)

Stor platform giver bud på næste års nye tendenser

Efter at have indhentet svar fra 27.000 rejsende i en række lande sætter Booking.com nu ord på flere af de tendenser, som man regner med, vil præge forbrugeradfærden i rejsebranchen i 2025.

Selvom der fortsat er et par måneder tilbage af året, begynder man så småt at kunne spejde 2025 ude i horisonten, og det har inspireret Booking.com til at forudsige nogle af de tendenser, som bookingmastodonten har en idé om vil få indflydelse på rejsebranchen i...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?