Thomas Stack, Head of Cutomer Experience hos Albatros Travel, modtog kundeserviceprisen på vegne af rejsebureauet. PR-foto.

Stort dansk rejsebureau vinder pris for kundeservice

Albatros Travel vinder kundeservicepris fra konsulenthus. Mens mange firmaer under pandemien nedprioriterede kundeoplevelsen, gjorde Albatros det modsatte. Det er nu blevet belønnet.

Thomas Stack, kundechef og ansvarlig for Albatros Travels customer experience, modtog forleden på vegne af det store rejsebureau ”Prisen for den Bedste Samlede Kundeservice.”

Den uddeleles af konsulenthuset Wilke ”til den virksomhed, der scorer bedst på tværs af...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?