Succes med god vin og kaffe til 10 kr.

vin og kaffeBrøchner Hotels giver et bud på, hvad god service til rimelige priser vil sige. Et godt glas vin i loungen mellem kl. 17 og 18 – på hotellets regning.

Det er, hvad Brøchner Hotels har tilbudt sine gæster det seneste år, og det bliver man ved med. For Wine Hour, som konceptet hedder, er blevet en stor succes. Det siger gæsterne, når de flokkes i loungen – og det er den tilbagemelding, Brøchner får fra gæster på mail såvel som på diverse travelblogs.

Brøchner Hotels består for øjeblikket af Hotel Fox og Hotel Danmark i det centrale København. Wine Hour er blot et af de initiativer, som er sat i værk for at give gæsterne det, som de seneste år er blevet efterlyst af turister i Danmark: God service til mere rimelige priser. Brøchner Hotels har siden august 2012 også tilbudt en kop kaffe eller en espresso til 10 kr.

”Det har ikke alene glædet vore gæster – men også betydet, at mange af de lokale beboere dropper ind for at få en kop kaffe. Det er med til at flytte den spændende atmosfære i det gamle latinerkvarter ind på hotellerne og gøre os mere attraktive for besøgende i København”, siger general manager Christian Lond.