Alle virksomheder også i rejsebranchen skal i gang med at tænke over den virkelighed der venter på den anden side af coronakrisen, lyder det fra tidligere direktør for flere danske erhvervsrejsebureauer. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Ti gode råd til rejsebranchen – efter coronavirussen

AKTUEL KOMMENTAR: “Den største udfordring er online værktøjer,” vurderer tidl. bureaudirektør, der har en række bud på, hvordan bureauer, hoteller og resten af branchen gør sig klar til efter krisen.

Af direktør Ole Mortensen, AMM International

Lige nu er vi i en karantæneperiode, hvor vi alle lukker os inde, kun køber ind, vasker hænder og betragter resten af verden lukke ned. Vi stiller alle spørgsmålet: Hvornår og hvordan ender coronakrisen?

Som senior og...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?