Appen skal gøre det muligt at swipe, ligesom man gør på Tinder. Her er det dog mellem turistattraktioner i forskellige lande og ikke potentielle dates. (Illustration: Poulsen & Company | PR)

Tinder-inspireret rejse-app skal få folk på ferie

En dansk iværksættervirksomheder er i færd med at bygge en ny app, der har til formål at gøre det nemmere for brugerne at træffe beslutninger om fremtidige rejsemål. Den ventes lanceret til maj.

I dag har Jon Poulsen foden under eget bord. Siden han blev færdig på Copenhagen Business School, har han haft en række stillinger i erhvervslivet, men han er løbende blevet konfronteret med følelsen af, at han havde lyst til at være selvstændig.

Den tankede...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?