”Vi ønsker, at der i 2023, 2024 og 2025 afsættes minimum fem millioner kroner årligt til en ekstraordinær national markedsføringsindsats på tværs af destinationerne,” skriver Pernille Kofod Lydolph, formand for Danske Destinationer. Arkivfoto.

Turismen skal prioriteres – ikke mindst i en krisetid

FOLKETINGSVALG: ”Gæstebesøg er afgørende for omsætning og beskæftigelse. Om det er i land eller by. Derfor har vi to ønsker til landets politikere,” skriver formand for Danske Destinationer.

Standby.dk har op til Folketingsvalget den 1. november bedt brancheorganisationer i den danske rejsebranche skrive om deres ønsker til politikerne.

Af Pernille Kofod Lydolph, formand for Danske Destinationer – og til daglig administrerende direktør for Destination...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?