USA er det oversøiske rejseland, flest danskere rejser til. Her dansk trio til Brand USA Travel Week Europe i London, fra venstre Christian Willumsen fra USA Rejser, Karin Gert Nielsen fra den danske Discover America-komite og Charlotte Lindholm fra Profil Rejser samt – til højre – en amerikansk udstiller. Privatfoto.

USA præsenterede nyt turismefremstød

Syv danske rejsebureauer var sidste uge til premieren på ”Brand USA Travel Week Europe,” hvor de vigtigste europæiske rejsebureauer mødte topchefer fra en lang række af USA’s turismeaktører.

Konceptet ”Brand USA Travel Week Europe” skal fremover holdes hvert år. Premieren sidste uge i London havde i alt 468 deltagere, primært topchefer fra turismeaktører i USA, men også 179 europæiske købere fra rejsebureauer i 20 europæiske lande.

De europæiske...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?