Uvurderlig branding-værdi

”Hotellet er bygget til at have gæster, som ikke hele landet med det samme ved vi har, og det har da været en god reklame,” siger adm. direktør Allan Agerholm, som nu spændt venter på resultatet i dag.
Det gik næsten en uge fra de politiske forhandlingerne startede på Crown Plaza Hotel på Amager på 25. etage, inden pressen og andre opdagede, hvor politikerne holdt til for at forhandle et regeringsgrundlag på plads.
”Sådan noget er vort hotel faktisk tegnet og bygget til med flugtveje, som de færreste kender, og vi har da haft pænt med gæster i hele perioden, ” siger adm. direktør Allan Agerholm til takeoff.dk.
”Og de har ikke opdaget noget. Nej, du får mig ikke til at sige, hvem der fik ideen, og hvordan hele projektet startede. Blot afventer jeg nu med spænding resultatet, og det er da rigtigt, at det har væren en fin reklame.
Jeg tror ikke det umiddelbart har solgt billetter, men brandingen på TV igen, igen har været fantastisk.”
Som næstformand i Horesta håber Allan Agerholm på, at der også kan blive en kickstart til forholdene i hotel-og turistbranchen, der rummer så mange arbejdspladser. Men det har han i de spændende dage holdt for sig selv.

Skrevet af Ejv olesen