Vestdanmark viste flaget på rejsemesse

Derfor havde parterne investeret ”et par hundrede tusinde kroner” i at markedsføre sig på Icelandairs årlige fagmesse for rejsebranchen, Mid-Atlantic.

 

Anledningen til at præsentere sig for bl.a. de amerikanske rejsebureauagenter på Mid-Atlantic er, at Icelandair fra 1. juni til 12. september får ny rute tre gange om ugen mellem Billund og Islands hovedlufthavn, Keflavik.

 

”Vi deltog i workshoppen på Mid-Atlantic ligesom vi var værter for gallamiddagen på Hilton-hotellet i Reykjavik. Her præsenterede vi også Vestdanmark for de ca. 400 gæster ved Mid-Atlantic,” siger marketingschef i Billund Lufthavn, Jesper Klausholm, til takeoff.dk og tilføjer:

 

”Vi fik alle meget ud af at deltage i Mid-Atlantic og kom hjem med konkrete kontakter til bl.a. amerikanske rejsebureauer, som vi nu skal have til at tilbyde deres gæster Vestdanmark med den nye Icelandair-rute.”

 

Lalandia og Legoland Billund markedsfører sig sammen i udlandet under overskriften Legoland Billund Ressort. De fem vestdanske musketerer var nærmest eneste danske islæt på årets Mid-Atlantic i form af destinationer; kun Tivoli var også med.

Skrevet af Henrik Baumgarten