Rejsende – eller gæster, passagerer og så videre – på vej til et Ryanair-fly i Billund Lufthavn. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

”Vi arbejder meget med begrebet gæsten i centrum”

Hvad skal rejsebranchen kalde sine kunder? Flere flyselskaber, rejsebureauer, krydstogtrederier, lufthavne og andre kalder dem stadig mere konsekvent det mere inkluderende ”gæster” frem for passagerer.

I starten af denne måned havde Explora Journeys, MSC Groups nye spiller til det sejlende luksussegment, premiere med første sejlads fra Københavns Havn.

Ved sammenkomsten understregede Michael Ungerer, Explora Journeys’ koncernchef, blandt andet, at man ikke kalder...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?