Rejsende – eller gæster, passagerer og så videre – på vej til et Ryanair-fly i Billund Lufthavn. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

”Vi arbejder meget med begrebet gæsten i centrum”

Hvad skal rejsebranchen kalde sine kunder? Flere flyselskaber, rejsebureauer, krydstogtrederier, lufthavne og andre kalder dem stadig mere konsekvent det mere inkluderende ”gæster” frem for passagerer.

I starten af denne måned havde Explora Journeys, MSC Groups nye spiller til det sejlende luksussegment, premiere med første sejlads fra Københavns Havn.

Ved sammenkomsten understregede Michael Ungerer, Explora Journeys’ koncernchef, blandt andet, at man ikke kalder...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?