Trioen blandt Ladies Only-konceptet under Exclusive Travel Collection er blandt andet fra venstre Sanne Kok Feier, administrerende direktør Estelle Torp og brand- og eventmanager Dorrit Elmquist. Foto: Henrik Baumgarten.

”Vi har ramt noget rigtigt med rejser kun for kvinder”

Med sit nye Ladies Only-koncept har ejer af to danske high-end rejsebureauer ramt niche med soft adventure-rejser for kvinder i små grupper med rejseleder. ”Dette har været savnet,” siger hun.

”Premiereturen næste måned til det sydlige Italien med 16 pladser er næsten udsolgt. Jeg kan allerede nu mærke på min mavefornemmelse, at vi har ramt noget rigtigt. Dette er noget, der har været savnet, så vi skal udvikle flere ture – dette er bare...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?