Web-pris til Widerøe

Den såkaldte konverteringsrate giver et præcist billede af, hvor effektiv netsiden er, målt i hvor mange besøgende der går ind på netsiderne og fuldfører en bestilling. Over 130 flyselskaber over hele verden har kæmpet om udmærkelsen.

?
”Prisen for bedste ’Look to Book Ratio’ vurderes meget højt og Widerøe blev tildelt udmærkelsen i konkurrence med over 130 andre flyselskaber. Alle arbejder ihærdigt på at få den højest mulige konverteringsrate, så denne pris er vi ekstra glade for. Det betyder, at vi har et netsted, som kundene finder det let at bruge både til at bestille billetter hos Widerøe og mere end 300 andre flyselskaber”, siger kommunikationsdirektør Richard Kongsteien.

Prisen blev uddelt på den årlige Amadeus Airline e-Commerce Conference i Cannes.?wideroe.no er flere gange  blevet tildelt priser og udmærkelser både for idéudvikling, kvalitet og omsætning. I 2008 blev der omsat flybilletter for knap en milliard norske kroner for Widerøe og mere end 300 andre flyselskaber over hele verden på wideroe.no.

Skrevet af Flemming Juul