Workshop for Trendy Caribbean

Carol Hay, marketingsdirektør for Caribbean Tourism Organisation i Europa til venstre med Karin Gert Nielsen, direktør for Atlantic Link.

Carol Hay, marketingsdirektør for Caribbean Tourism Organisation i Europa til venstre med Karin Gert Nielsen, direktør for Atlantic Link.

TURISME: For at få flere skandinaviske turister til de caribiske øer var repræsentation fra 11 af disse forleden på salgsturne i Skandinavien.

Første stop var København, hvor omkring 60 repræsentanter fra rejsebranchen og pressen deltog.

Næste stop var Stockholm, hvor næsten 100 havde tilmeldt sig. Det var igen GSA-bureauet Atlantic Link, der stod for tilrettelæggelsen af workshoppen.

Carol I. Hay, marketingsdirektør for Caribbean Tourism Organisation i Europa sagde på pressemødet bl.a., at med over 7.000 øer at vælge imellem, kan det være svært at vælge. Udbuddet er stort, men fælles for øerne er et godt klima året rundt, skønne strande, gastronomi, elegante hoteller og en venlig befolkning.