Jysk Rejsebureau skal være mere kendt

Efter Albatros Travel og Hannibal & Marco Polo er Jysk Rejsebureau med 220 mio. kr. i årlig omsætning faktisk Danmarks tredjestørste på oversøiske rejser.



Men mens Albatros Travels og Hannibal & Marco Polo/MyPlanet, tit optræder i fagmedier som Take Off, går der meget laaang tid imellem, at Jysk Rejsebureau lader høre fra sig. Ikke engang da bureauet forrige år åbnede filial i Oslo, kommunikerede man dette.



Men nu bliver der kursskifte. Selvfølgelig skal Jysk Rejsebureaus kommende adm. direktør, Ole Ærthøj, ikke kun højne bureauets image og profil i rejsebranchen. Han skal også sørge for, at der fortsat sælges billetter i bureauet, der i fjor havde 25 års jubilæum.



”Jysk Rejsebureau har ikke excelleret i at kommunikere, det får jeg også fokus på. Bureauet har været en stor succes, men har levet meget stille med det. Vi er på Top 3 blandt ferierejsebureauer med speciale i oversøiske rejser, men vi er ikke så kendte som de to andre – trods vores markedsposition,” siger Ole Ærthøj bl.a. i Stolen.



Jysk Rejsebureau havde sidste år 20.000 gæster, primært i Asien.



Læs hele interviewet i Take Off magasin september.



HB

Skrevet af