LUFTFART: SAS’ loyalitetsprogram kan fejre jubilæum med næsten fem millioner medlemmer.
Det begyndte som et simpelt frequent flyer-program og har i dag udviklet sig til et af verdens førende loyalitetsprogrammer. SAS EuroBonus blev lanceret 27. april 1992 og er vokset eksplosivt siden til i dag næsten fem millioner medlemmer.
”Vi har i dag 4,8 millioner EuroBonus-medlemmer og forventer at nå fem millioner med udgangen af 2017,” siger Stephanie Smitt Lindberg, chef for produkt og kundeloyalitet i SAS.
SAS’ medlemmer kan i dag tjene point på alt fra flybilletter, billeje, hotel, elregning til shopping og daglige indkøb eller hver gang de betaler med et SAS Eurobonus-kreditkort.
”Vi fortsætter med at udvide brugen af EuroBonus i hverdagen, og vi vil fortsat udvide med flere samarbejdspartnere. EuroBonus handler ikke kun om flyrejser, biler og hoteller, det handler også om hverdagslivet og om at opbygge et fællesskab for vores medlemmer,” siger Stephanie Smitt Lindberg.