Sterling: vi er enige med DRF, men kommenterede kun konkret sag



”Sterling er enig i DRF’s fortolkning. Men den sag, vor kommunikationsdirektør kommenterede i DR’s ”Kontant,” var en konkret sag, hvor kunden valgte at ophæve handlen ved at få sine penge tilbage.”



Det sagde Sterling kommercielle direktør, Michael T. Hansen (foto), onsdag aften til Take Off.



”Sterling gør, hvad der er i vores magt, for at hjælpe berørte passagerer. Men det er altså svært at reroute passagerer i sommerens højsæson, når alle fly er fyldte og der ikke kan skaffes andre fly – det erkender DRF også,” siger Michael T. Hansen og tilføjer:



”Vi brugte denne sommer mange penge på at subchartre andre fly og sende passagerer med andre selskaber, bl.a. fordi vi har manglet tre fly hele sommeren.”



Sterling har i øvrigt i al stilhed oprettet stilling som en kundeservicechef og Michael T. Hansen sender personlige breve med tilbud om erstatning til berørte passagerer.



HB


Skrevet af