Betaler rejsebureau for ekstra service

”Jeg har aldrig oplevet noget tilsvarende – men jeg forstår kundens pointe, at hvad de betaler ekstra til os, kan resultere i, at vi finder endnu bedre priser – dermed indtjenes beløbet i sidste ende.” Det siger Thomas Lundberg, nordisk direktør for BCD Travel, til Berlingske Business Travel. Han vil ikke sige, hvem kunden er – kun at det er en af BCD’s største.



”Kunden betaler for en opgraderet service fra os. For de ekstra penge får kunden bl.a. flere af vore medarbejdere som kender firmaets rejsepolitik og der kan afsættes mere tid pr. booking. Kunden får altså mere af vores opmærksomhed,” siger Thomas Lundberg og tilføjer:



”Den foreløbige feedback viser, at firmaet føler de får de ekstra udgifter til os hjem i besparelser. For BCD kan, som alle andre, lavere svipsere ved booking af rejser – men med mere afsat tid, kan vi fx muligvis finde endnu bedre priser på eksempelvis flybilletter.”





HB


Skrevet af