Amex lover kunder besparelser på mindst 10 %

American Express Online har ifølge Amex ”markedets mest komplette udbud af erhvervsrejser.”

Her er, siger Amex, alle flyafgange, et rigt udbud af hoteller og biludlejningsselskaber, de rabatter, Amex har forhandlet hjem, garanti for den billigste rejse på bestillingstidspunktet, telefonsupport døgnet rundt, statistik med opnåede besparelser, årlig gennemgang af virksomhedens rejseomkostninger – bl.a. hvor mange gange medarbejderne har afvist billigste rejsealternativ.



”Med alt dette i én portal er fordelene ved ”travel management” ikke længere forbeholdt de største virksomheder med store rejsebudgetter. Derfor tør vi også love nye kunder på vor rejseportal en besparelse på mindst 10 % på deres samlede rejseomkostninger”, siger Claus Løfberg Jørgensen, adm. direktør for American Express Business Travel i Danmark.



Han understreger, at mange virksomheder overser, at selve rejsen kun er en mindre del af de samlede omkostninger. De omfatter tiden med at vælge og bestille på flysites, hotelsites og biludlejere, håndtering af billetter og reservationer, rejseafregning og anden administration som refusion af ubrugte billetter samt at virksomhedens rejsepolitik overholdes.

Skrevet af