Radisson SAS forenkler mødeplanlægning

”Mange møde- og konferenceplanlæggere har mange arbejdsopgaver og projekter, og brug for at tingene kan gøres så enkelt som muligt. Med vores nye “Ring mig op” service sparer vi vore kunders tid,” siger Ole Sorang, nordisk marketingdirektør for Radisson SAS-hotellerne.



”Ring mig op” findes på hjemmesiderne for Radisson SAS Scandinavia Hotel i Århus samt hoteller i København. På hjemmesiden er en knap, hvor der står: ”Ja tak, jeg vil gerne kontaktes.”

Ved klik på denne kan en mødeplanlægger vælge, hvornår han eller hun vil ringes op: ”Med det samme,” ”Indenfor to timer,” ”Senere i dag” eller ”i morgen.”



Kunderne behøver altså ikke mere selv ringe, sende e-mails og afvente svar på forespørgsler.



Radisson SAS-hotellerne er ifølge egne oplysninger først i Europa med denne service.



Indledningsvis findes denne service på udvalgte hoteller i Norge, Sverige og Danmark.



Ole Sorang er i øvrigt netop genvalgt til en ny tre-årig periode som medlem af den internationale bestyrelse for verdens største organisation indenfor mødeindustrien, Meetings Professionals Internationals.

MPI holder til marts næste år sin europæiske konference i København.

Skrevet af