Verden er blevet mindre, og SAS er blevet større. Så enkelt kan det siges om salget via julekalenderen hos SAS, hvor sidste låge -ret så overraskende – skal åbnes i morgen, 24. december.
“Allerede midt i december var salget fordoblet i forhold til sidste år.” siger Ulrik Petersen fra salgs- og marketingafdelingen. “De positive tendenser kunne mærkes længe før starten ved tilstrømningen af abonnenter til kalenderen. Inden vi kom i gang havde vi fordoblet antallet i forhold til i fjor.”
På en fint komponeret virtuel julekalender er en række byer blevet præsenteret med kilometertal fra København, sammenlignende temperaturer og kulturelle seværdigheder, hver gang en luge er blevet åbnet.
Overraskende for mange vil det sikkert være, at Milano er i top tre, sammen med Paris og Geneve. Det tyder på, at det ikke blot er fritidsrejser, der er tale om, men at også business folket har åbnet dagens låge, når de kom til kontoret – efter at have åbnet et sammen med børnene derhjemme.
Tagget med: SAS

STANDBY.DK Nyt om rejser

