På postkort med Happydays

Alle postkort bliver scannet ind og lagt på www.happydays.nu under rejseforummet HappyCorner til glæde og morskab for andre rejsende.

”Der er tale om en sjov lille gimmick, som vi håber vores kunder vil være med på,” siger marketingchef Søren Idun.

HappyCorner er et forum på www.happydays.nu, hvor den gode historie dyrkes.

Happydays har indtil videre fået over 200 bidrag til en slogankonkurrence, der kører igennem nyhedsbrevet lige nu.

Ligeledes har der tidligere været stor tilslutning til præstationsorienterede tiltag som journalistiske skrivekonkurrencer, opgaver med at gætte billeder med sjove beskæringer og forskellige spørgeskemabaserede brugeranalyser.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.