Kevin Bubolz, Vice President & Managing Director Continental Europe (altså minus England), Middle East & Africa, hos Norwegian Cruise Line. Foto: Henrik Baumgarten.

Nordiske rejsebureauer booker 80 pct. krydstogter

Det skandinaviske krydstogtmarked vokser godt, siger Europa-direktør for Norwegian Cruise Line. Selv om rederiet har hovedkvarter i USA, kalder man stadig Den Mexicanske Golf ved dette navn.

Norwegian Cruise Line Holding-koncernen omfatter tre sejlende varemærker; mainstreamproduktet Norwegian Cruise Line med 20 krydstogtskibe, det finere Oceania Cruises (syv skibe) og highend-rederiet Regent Seven Seas Cruises (fem skibe)

Forleden præsenterede Norwegian...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?