Aller markant ind i rejsebranchen

Rikki Sølling.

Rikki Sølling.

REJSEUNIVERS: Nu bliver det alvor med Aller Medias indtog i rejsebranchen med både rejsesite, rejsemagasin og rejsemesse. Ifølge Aller er der tale om noget så fornemt som et rejseunivers med en bred pallet af rejsetyper.

Aller Media vil andet og mere end at have et ben inden for i Nyhavn Rejser og Kulturrejser Europa. I går tog man det helt flammende sprogbrug frem for at beskrive, hvad der nu skal ske.

Man ”løftede sløret for et nyt rejseunivers, hvis ambition er at skabe en bred pallette af rejsetyper, der kan inspirere brugerne både før, under og efter deres rejseoplevelser”. Så kan det ikke blive meget større!?

Mere jordbunden fortæller direktør i Alle Leisure, Rikki Sølling: ”Vores ambitioner er at løfte rejsemarkedet.”

Det skal ske med ” Where2go.dk” en rejsesite, hvor man køber rejser og får et hurtigt overblik. Målet er at gøre rejsesitet til danskernes foretrukne rejsewebsite.

Et tilhørende rejsemagasin af samme navn skal udkomme fire gange om året i et oplag på minimum 150.000 eksemplarer (ikke imponerende, når man kender koncernens ugentlige oplag).

Endelig hører med i palletten en rejsemesse, som afholdes 20.-22. marts på Radisson Blue Falconer Hotel i København.