Fra onsdagens julefrokostevent hos DFDS – fra venstre DFDS’ rutedirektør på København-Oslo, Kim Heiberg, to af DFDS’ største rejsebureaukunder, Berit Hjort Rasmussen, direktør for Norsk Rejsebureau, og Camilla Kristensen, produktchef hos Alltime Travel (det tidligere Dansk Bil Ferie) samt Richard Stone, chef for Field Sales hos DFDS. Foto: Henrik Baumgarten.

DFDS forventer ny vækst på største passagerrute

Ruten København via Frederikshavn til Oslo er DFDS’ største med overnatning. Næste år forventes 25.000 flere rejsende end i år. Rutens to færger får flere kahytter tilpasset japanske gæster.

DFDS havde onsdag indbudt 200 samarbejdspartnere, herunder fra rejse- og incomingbureauer, hoteller og så videre til sin årlige julefrokost.

I sin velkomst ombord på Crown Seaways, der sammen med Pearl Seaways trafikerer den daglige forbindelse i begge retninger,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?