Afslører faldgruber ved markedsføring af flybilletter

Palle Eshington fra Maersk Air (Sterling), og tidligere SAS, er et af de i Europa, der ved mest om regler, retningslinier og faldgruber ved markedsføring af flybilletter og forbrugerlovgivningen for flyrejsende.



Han deler ud af sin store viden ved RBU (Rejsebranchens Udannelsescenter) gå-hjem-møder 16. marts i Århus og 23. marts i København.



Blandt emnerne er også myndighedernes sanktionsmuligheder når regler ikke overholdes, krav til kommunikationsindhold i markedsføring og priser i annoncer og flypassagerers ankemuligheder.



Bindende tilmelding via hjemmesiden: RBU.dk – prisen er 50 kr. pr. person (inkl. en sandwich og en vand/øl/vin).



RBU Cafeen er Rejsebranchens Udannelsescenters uformelle forum for foredrag, workshops, paneldebatter og networking målrettet rejse- og turismebranchen.

Skrevet af